Tájékoztatás
2024. február 8.

LeoAI és az AI alapú chatbot előnyei

LeoAI, a mesterséges intelligencia alapú chatbot szolgáltatásunk részletes bemutatását olvashatod ebben a cikkben.


Mi a célja a LeoAI-nak?

A mai felgyorsult, digitalizált világban elengedhetetlen az ügyfélszolgálat egy cég számára. Egy-egy ügyfél elégedettsége múlhat azon, hogy milyen gyorsan és milyen pontosan kap választ kérdéseire. Egyre több vállalkozás ismeri fel a hagyományos ügyfélszolgálati rendszerek korlátait, és keresi a modern megoldásokat.

Ennek megoldására fejleszettük Magyarország első mesterséges intelligencia alapú chatbot szolgáltatását, a LeoAI-t. A chatbotunk segítségével a vállalkozások képesek gyorsan és hatékonyan választ adni az ügyfelek kérdéseire, és ezáltal növelni az elégedettséget és a vásárlók számát.

Hogyan működik?

Chatbot megrendelését követően felvesszük a kapcsolatot a rendelővel és egyeztetjük az ígényeket és a kívánt információhalmazokat melyeket felhasználva fogjuk létrehozni, betanítani és beállítani a saját chatbotjukat. A chatbotot a vállalat weboldalára, vagy kérés szerint egyéb kommunikációs felületeire is segítünk integrálni, ahol az ügyfelek kérdéseire válaszolni fog.

Információhalmazok a chatbot tudásához

Előnyei a hagyományos ügyfélszolgálattal szemben

⚡ Gyorsaság

LeoAI a nap 24 órájában elérhető, így az ügyfeleket a nap bármely szakaszában kitudja szolgálni. Másodpercek alatt válaszol a feltett kérdésekre akár több ezer ügyfélnek is egyszerre, ezzel jelentősen csökkentve a várakozási időt.

Nem kell többé várakozni egy elérhető ügyfélszolgálatosra.

🎯 Pontosság

LeoAI az adott weboldalak, dokumentumok tartalmából minden kérdésnél kiszedi az adekvát információkat ami alapján fog válaszolni a kérdésekre. Fontos, hogy megtudja állapítani, ha nem tud pontos választ adni a kérdésre, és abban az esetben ezt jelzi az ügyfélnek és felajánlja a cég elérhetőségeit. Minden kérdés és válasz rögzítésre kerül, így a rendszer folyamatosan tanul és fejlődik amit nyomon lehet követni a vezérlőpultban.

Nem kell többé hosszan keresgélni a válaszokért.

💵 Költséghatékonyság

Ügyfélszolgálati munkatársak bére, betanításuk, továbbképzésük, betegségek, szabadságok… és még sorolhatnánk. Mind-mind költségek, amiket egy vállalkozásnak fel kell vállalnia. LeoAI-t egyszerűen be lehet állítani, és a működéséhez szükséges költségek elenyészőek a hagyományos ügyfélszolgálati rendszerekhez képest.

Nem kell többé százezres bérköltségek.